sobota, 26 stycznia 2013

Ferie.

Chciałam współczuć osobą z województw: kujawsko-pomorskie,lubuskie,małopolskie,wielkopolskie,Świętokrzyskie.Przyznaje szczerze że zazdrościłam Wam,że macie ferie tak wcześniej,a teraz kończycie i Wam nie zazdroszczę :) Obecnie ferie mają województwa: dolnośląskie,mazowieckie,opolskie,zachodniopomorskie. Natomiast osobą z województwa podlaskiego i warmińsko-mazurskiego kończą ferie 3 lutego:) Ja ferie zaczynam najpóźniej czyli 11 lutego w województwie : lubelskim,łódzkie,podkarpackie,pomorskie,śląskie :) Nie mogę się doczekać :) W środę jadę na narty a w piątek na kulig :)

A wy kiedy macie ferie? Gdzie planujecie jechać ?










5 komentarzy:

  1. Ja jestem z Podlaskiego zaczęły mi się 21 stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ci co mają ferie jako ostatni mają najlepiej, bo wszyscy chodzą już do szkoły tylko nie oni i już ładna pogoda może też będzie : )
    ja zaczynam ferie 11/02 ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za współczucie :)
    Ja właśnie skończyłam ;<
    Jestem z małopolskiego c:
    WISŁA KRAKÓW XD

    OdpowiedzUsuń