poniedziałek, 28 stycznia 2013

Metamorfoza koralinasz246.

Witajcie. Dzisiaj metamorfoza koralinasz246.
MEtamorfoza ubraniowa:

Przed:



Nie mam żadnych zastrzeżeń wszystko pasuje idealnie.

Po:

Zrobiłam 4 stylizacje ubraniowe.

Do pierwszej użyłam:

♥ spodnie własny projekt-cena 10 sd.
♥ blazer Bonjour Dizo-cena 7 sd.
♥ top Basic - cena 37 sm
♥ pasek Voile-cena 32 sm
♥ torebka - bazar
♥ platformy Pretty in Love -cena 4 sm

Stylizacja jest bardzo wiosenna. Nie mam dzisiaj natchnienia.

Do drugiej użyłam:

♥ żakiet Apies ski-cena 7 sd.
♥ tunika oferta specjalna-cena 0 sm
♥ spodnie własny projekt-cena 10 sd
♥ platformy tingeling -cena 53 sm
♥ torebka Dolce & Gabbana - cena 12 sd

Przyznam,że miało to być natchnienie zimowe :)


Do trzeciej użyłam:

♥ bluzka Roberto Cavali - cena 23 sd
♥ leginsy oferta specjalna - cena 70 sm
♥ torebka Bonjour Dizo - cena 20 sm
♥ platformy Nelly - cena 10 sd
♥ okulary Killah -cena 7 sd

Bardzo podoba mi się ta stylizacja.


Do czwartej użyłam:

♥ spódnica It Girls - cena 40 sm
♥ blazer It Girls - cena 40 sm
♥ top Basic - cena 23 sm
♥ platformy Nelly- cena 9 sd.
♥ torebka Bonjour Dizo - cena 65 sm


Mi osobiście stylizacja podoba się średnio.









Stylizacja makijażowa
Przed:

Mam tylko zastrzeżenie do włosów. Są niedopasowane do twarzy.

Po:

Przedstawiam 3 stylizacje makijażowe.
2 stylizacja zimowa. :)









POdoba się wam? Lepiej przed czy po ? Komentujcie!













2 komentarze: